Website counter free counters

Κυριακή, 18 Μαρτίου 2012

ΤΣΑΚΩΝΑ-ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2012.mpg

ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΜΑΪΟ ΤΟΥ 2012

… Οδηγείστε με το «pelopsnews» στο πολύπαθο τμήμα «Τσακώνα – Παραδείσια»

14:05 17/03
Σήμερα τo «pelopsnews» σας καλεί να … οδηγήσετε στο πολύπαθο τμήμα Παραδείσια – Τσακώνα και να διαπιστώσετε από … κοντά σε τι κατάσταση βρίσκεται το «σύγχρονο γεφύρι της Άρτας», που, σύμφωνα με τις επίσημες διαβεβαιώσεις, παραδίδεται μέχρι τον Μάϊο του 2012. Εκτός από ένα μικρό κομμάτι 390 περίπου μέτρων όπου κατασκευάζεται η τοξωτή μεταλλική γέφυρα και στο οποίο θα υπάρχει προσωρινή παράκαμψη, μέχρι τον Οκτώβριο του 2012, οπότε αναμένεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί και αυτό.


Τις προηγούμενες ημέρες το «pelopsnews» παρουσίασε αποκλειστικά τα σχέδια της τοξωτής μεταλλικής γέφυρας (ΑΡΚΑΔΙΑ / ΚΟΙΝΩΝΙΑ / Η τοξωτή γέφυρα στο τμήμα Παραδείσια – Τσακώνα - (βίντεο και φωτογραφίες) / 15:55 9/03 και ΑΡΚΑΔΙΑ / ΚΟΙΝΩΝΙΑ / Τα τελικά σχέδια της τοξωτής γέφυρας στο Παραδείσια - Τσακώνα - 19:34 8/03).

Ακόμα το «pelopsnews» έχει προ ημερών παρουσιάσει «καρέ-καρέ» το νέο τμήμα «Τσακώνα – Καλαμάτα» (ΜΕΣΣΗΝΙΑ / ΚΟΙΝΩΝΙΑ / ΟΔΗΓΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟ … «PELOPSNEWS» ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΡΟΜΟ ΤΣΑΚΩΝΑ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ - Τσακώνα – Praktiker, με 110 χλμ/ώρα, σε 10 – 15 λεπτά, μέχρι το Μάϊο 2012  - 17:25 11/03).

Με την ολοκλήρωση του «Παραδείσια – Τσακώνα» και του «Τσακώνα – Καλαμάτα» είναι σίγουρο ότι αλλάζει άρδην ο χρονικός χάρτης της Πελοποννήσου και η Μεσσηνία (ο νότος της Περιφέρειας Πελοποννήσου) έρχεται πιο κοντά στο βορά και την Αθήνα. Υπολογίζεται ότι η χρονική απόσταση Αθήνας – Καλαμάτας θα είναι τότε σαφώς κάτω από δύο ώρες απόσταση…


ΤΣΑΚΩΝΑ – ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ


Το τμήμα αυτό μήκους 11 χλμ, κατασκευάζεται ως Δημόσιο Έργο και θα παραδοθεί στον Παραχωρησιούχο μετά την ολοκλήρωσή του .

Προβλέπεται η κατασκευή αυτοκινητοδρόμου Κατηγορίας Α με ταχύτητα μελέτης 90χλμ./ώρα με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση χωρίς ΛΕΑ, με κεντρικό στηθαίο αμφίπλευρο New Jersey που με τις λωρίδες καθοδήγησης έχει πλάτος 2,00 μέτρων και ασφαλτοστρωμένο έρεισμα πλάτους 0,5 μέτρων εκατέρωθεν, δηλαδή με συνολικό πλάτος διατομής 17,00 μέτρα. Το τμήμα αυτό θα έπρεπε να έχει παραδοθεί στον Παραχωρησιούχο μέχρι την 30-6-2010.

Βασική αιτία της καθυστέρησης είναι η μη ένταξη του εν λόγω έργου στο ΕΣΠΑ τα προηγούμενα χρόνια, και οι δαπάνες κατασκευής του , ύψους 125 εκ. ευρώ βάρυναν τους περιορισμένους πόρους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.

Όμως, μετά την πρόσφατη ένταξη στο ΕΣΠΑ τον Αύγουστο 2011 του εν λόγω τμήματος και την διασφάλιση πόρων ύψους 57.000.000 €, εξασφαλίζεται η έγκαιρη ολοκλήρωσή του και παράδοση στον παραχωρησιούχο μέχρι το Μάιο 2012. Ειδικότερα, θα παραδοθεί τμηματικά μέχρι το Μάιο του 2012, με προσωρινή παράκαμψη στη περιοχή της γέφυρας Τσακώνας.

Η μεταλλική γέφυρα έχει συμβατική προθεσμία ολοκλήρωσης τον Οκτώβριο 2012.
ΒΙΝΤΕΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου