Website counter free counters

Σάββατο, 26 Ιουλίου 2014


Στ. Αναστασόπουλος: Ο κ. Νίκας να ασχολείται με τα του Δήμου Καλαμάτας

Τελευταία Ενημέρωση: 26/07/2014   
 «Σενάρια τα περί κλειστού δρόμου Ριζόμυλου – Καλαμάτας»
Ξεκάθαρη και σαφή προειδοποίηση προς το Δήμο Καλαμάτας, να μην ασχολείται με ζητήματα εκτός των διοικητικών του ορίων, στέλνει εμμέσως με δήλωσή του ο δήμαρχος Μεσσήνης, Στάθης Αναστασόπουλος, με αφορμή τη δήλωση του δημάρχου Καλαμάτας, Παναγιώτη Νίκα, περί κλειστού αυτοκινητόδρομου για το Ριζόμυλο – Καλαμάτα.
Μπορεί ο κ. Αναστασόπουλος να σημειώνει ότι «η Δημοτική Αρχή Καλαμάτας προφανώς αναφέρεται στον τύπο του οδικού άξονα εντός των διοικητικών της ορίων», αλλά είχε ήδη τονίσει ότι «σενάρια περί κλειστού τύπου δρόμου ανήκουν στο παρελθόν».

«Το παρακολουθούμε»
Ειδικότερα, ο κ. Αναστασόπουλος ανέφερε αρχικά: «Χαιρόμαστε που ένα έργο άκρως αναπτυξιακό, όχι μόνο για το Δήμο Μεσσήνης, αλλά και για όλο το νομό, βρίσκεται στην τελική ευθεία της υλοποίησης».
Σχετικά με τα δημοσιεύματα για την υλοποίηση του οδικού άξονα Ριζόμυλος - Καλαμάτα, ο δήμαρχος Μεσσήνης επισήμανε ότι εδώ και καιρό παρακολουθεί και γνωρίζει τις εξελίξεις της οριστικής πλέον μελέτης του έργου, ώστε να είναι δυνατή η ένταξή του σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα.
Όπως είπε, μάλιστα, πρόσφατα υπογράφηκε η σύμβαση μεταξύ Διεύθυνσης Μελετών Έργων Οδοποιίας (ΔΜΕΟ) του υπουργείου και του αναδόχου μελετητή.

Σενάρια
«Η ενημέρωση που έχουμε από το υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, αλλά και το μελετητή της οριστικής μελέτης, είναι ότι αυτή εκπονείται στο πλαίσιο των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Μεσσήνης και των απαιτήσεων της τοπικής κοινωνίας και των φορέων της Μεσσήνης.
Άλλωστε, αυτά αποτυπώθηκαν στην έγκριση περιβαλλοντικών όρων του έργου, η οποία είναι δεσμευτική από τον ανάδοχο της οριστικής μελέτης.
Καταφέραμε, μέσω των αποφάσεών μας, σημαντικές βελτιώσεις και τροποποιήσεις των γεωμετρικών χαρακτηριστικών του δρόμου εντός των ορίων του εγκεκριμένου Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου της Μεσσήνης.
Στόχος μας είναι με την υλοποίηση του οδικού άξονα η εξυπηρέτηση των διερχομένων, η αξιοποίηση της παράκτιας ζώνης της Μπούκας,  η ανοικοδόμηση της περιοχής πολεοδόμησης και η αξιοποίηση της τουριστικής ζώνης Μπούκας – Ανάληψης.
Σενάρια περί κλειστού τύπου δρόμου ανήκουν στο παρελθόν, η Δημοτική Αρχή Καλαμάτας, προφανώς, αναφέρεται στον τύπο του οδικού άξονα εντός των διοικητικών της ορίων», υπογράμμισε ο κ. Αναστασόπουλος.

Της Βίκυς Βετουλάκη
http://www.tharrosnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου