Website counter free counters

Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2014

Θ. Πετράκος: «H ιδιωτικοποίηση του Αεροδρόμιου Καλαμάτας θα αυξηθεί το κόστος μετακίνησης»

Θ. Πετράκος: «H ιδιωτικοποίηση του Αεροδρόμιου Καλαμάτας θα αυξηθεί το κόστος μετακίνησης» 14/10/2014
aerodromio kalamatas«Καλώ όλους τους φορείς, τους δημάρχους και όλους τους αυτοδιοικητικούς παράγοντες της Μεσσηνίας, ανεξάρτητα από τις ιδεολογικές και πολιτικές απόψεις του καθενός, να συγκροτήσουμε ένα Παμμεσσηνιακό μέτωπο ενάντια στην ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου της  Καλαμάτας και όλων των περιφερειακών αεροδρομίων, διότι αυτή θα δώσει καίριο πλήγμα στην τουριστική ανάπτυξη του νομού μας και αντί για την ιδιωτικοποίηση να απαιτήσουμε να γίνουν επιτέλους πράξη όλα τα αναγκαία έργα αναβάθμισης του Αεροδρομίου Καλαμάτας.» Τονίζει σε δήλωσή του ο βουλευτής Μεσσηνίας Θανάσης Πετράκος για το «κεφαλικό φόρο» που θα επιβάλλεται  των 14,5 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη για τα πέντε χρόνια που προβλέπεται η περίοδος κατασκευής, ο οποίος στη συνέχεια θα μονιμοποιηθεί και θα αυξηθεί στα 20 ευρώ.
Ακολουθεί η πλήρης δήλωση του κ. Πετράκου:
«Στην «Εφημερίδα των Συντακτών» χθες, 13/10/2014, υπάρχει το αποκαλυπτικό δημοσίευμα της Χ. Τζαναβάρα με τίτλο «Ιδιωτικοποίηση με τις τσέπες των επιβατών…».
Το αποκαλυπτικό δημοσίευμα αναφέρει ότι: «”Περιφερειακό σπατόσημο” προβλέπουν τα σχέδια του ΤΑΙΠΕΔ για τη δήθεν ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων. Έγκυρη πηγή ανέφερε στην «Εφ.Συν.» ότι με βάση τα… ψιλά γράμματα της διακήρυξης του διαγωνισμού θα επιβάλλεται «κεφαλικός φόρος» 14,5 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη για τα πέντε χρόνια που προβλέπεται η περίοδος κατασκευής, ο οποίος στη συνέχεια θα μονιμοποιηθεί και θα αυξηθεί στα 20 ευρώ».
Το αποκαλυπτικό αυτό δημοσίευμα επιβεβαιώνει δυστυχώς πλήρως όσα είχα τονίσει και στην δήλωσή μου στις 29/03/2013, στην οποία, μεταξύ άλλων, τόνιζα ότι «Η πώληση του Αεροδρόμιου της Καλαμάτας, όπως και των άλλων περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στην περιφέρεια διότι ο επενδυτής, αποσκοπώντας στην γρήγορη απόσβεση και κέρδη, θα αυξήσει τους φόρους των αεροδρομίων με συνέπεια την αύξηση της τιμής των αεροπορικών εισιτήριων και τη μείωση ταυτόχρονα των παρεχόμενων υπηρεσιών στο επιβατικό κοινό». Αλλά και στις 13/10/2013, σε κοινή δήλωση με την Υπεύθυνη του Τομέα Μεταφορών και Υποδομών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ, Ευγενία Ουζουνίδου, αναφέραμε μεταξύ άλλων ότι «Ολόκληρος ο αεροπορικός χώρος μετατρέπεται σε “ενδοχώρα” των γερμανικών συμφερόντων. Η οικονομική εκμετάλλευση και τα προβλεπόμενα κέρδη, κυρίως στον τουριστικό τομέα παραδίδονται εξ ολοκλήρου στην καθετοποιημένη δομή που θα ελέγχουν γερμανικές και άλλες επιχειρήσεις».
Η αποκάλυψη αυτή επιβεβαιώνει ότι η ιδιωτικοποίηση του Αεροδρομίου της Καλαμάτας θα έχει ιδιαίτερα αρνητικές συνέπειες στον δυναμικά αναπτυσσόμενο τομέα του τουρισμού της Μεσσηνίας, αφού, με την επιβολή του κεφαλικού φόρου των 14,5 ευρώ ανά επιβάτη αρχικά και 20 ευρώ στην συνέχεια, θα αυξηθεί το κόστος των αεροπορικών αφίξεων και αναχωρήσεων.
Απαιτείται η δημιουργία ενός μετώπου όλων των πολιτών της Μεσσηνίας ενάντια στην ιδιωτικοποίηση του Αεροδρομίου Καλαμάτας, καθώς η ιδιωτικοποίησή του είναι αντίθετη με τα συμφέροντα, τόσο του Μεσσηνιακού λαού, όσο και τα εθνικά.
Η αποκάλυψη αυτή του δημοσιεύματος, έρχεται να διαψεύσει όλες τις νεοφιλελεύθερες εμμονές και ιδεοληψίες ότι δήθεν η ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων είναι προς το συμφέρον της Μεσσηνίας και συνολικά όλης της ελληνικής περιφέρειας.
Καλώ όλους τους φορείς, τους δημάρχους και όλους τους αυτοδιοικητικούς παράγοντες της Μεσσηνίας, ανεξάρτητα από τις ιδεολογικές και πολιτικές απόψεις του καθενός, να συγκροτήσουμε ένα Παμμεσσηνιακό μέτωπο ενάντια στην ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου της  Καλαμάτας και όλως των περιφερειακών αεροδρομίων, διότι αυτή θα δώσει καίριο πλήγμα στην τουριστική ανάπτυξη του νομού μας και αντί για την ιδιωτικοποίηση να απαιτήσουμε να γίνουν επιτέλους πράξη όλα τα αναγκαία έργα αναβάθμισης του Αεροδρομίου Καλαμάτας.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου