Website counter free counters

Τετάρτη, 19 Νοεμβρίου 2014

Το protothema βλεπει 20.000 επισκεπτες !!!! εμεις ....???

Μεγάλη επιτυχία το “Passat Experience” στη Μεσσηνία

Τελευταία Ενημέρωση: 19/11/2014 07:55
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ "ΑΘΗΝΑ 2004"

Το “Passat Experience”, η μεγαλύτερη εκδήλωση που έχει πραγματοποιήσει ποτέ η Volkswagen παγκοσμίως για το δίκτυο των εμπόρων της, συνεχίζεται με μεγάλη επιτυχία στην περιοχή της Μεσσηνίας και τις εγκαταστάσεις της Costa Navarinο.
Από τις 6 Οκτωβρίου που ξεκίνησε η εκδήλωση, έχουν έρθει στην Ελλάδα περισσότερα από 10.000 στελέχη της γερμανικής μάρκας από όλο τον κόσμο. Οι συμμετέχοντες παρακολουθούν ένα πλήρες πρόγραμμα ενημέρωσης και εκπαίδευσης, που αφορά στο νέο Passat, ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στην ιστορία της μάρκας, με 22 εκατομμύρια πωλήσεις μέχρι σήμερα.
Οι εργασίες του συνεδρίου πραγματοποιούνται στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχειακού συγκροτήματος Costa Navarino, σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους θεωρητικής και πρακτικής παρουσίασης όλων των νέων χαρακτηριστικών και των καινοτομιών που διαθέτει η 8η γενιά Passat.
Μεταξύ των νέων τεχνολογιών που επιδεικνύονται καθημερινά σε 400 συμμετέχοντες, περιλαμβάνονται δύο συστήματα υποστήριξης οδηγού που δεν έχουν παρουσιαστεί σε κανένα άλλο αυτοκίνητο παγκοσμίως: το Σύστημα Υποβοήθησης Κυκλοφοριακής Συμφόρησης (Traffic Jam Assist) και το Σύστημα Αυτόματου Παρκαρίσματος Ρυμουλκούμενου (Trailer Assist).
Ένα από τα σημαντικότερα σημεία της εκδήλωσης αφορά στη δοκιμαστική οδήγηση του νέου μοντέλου. Διακόσια αυτοκίνητα στις εκδόσεις Limousine και Variant, δοκιμάζονται καθημερινά στην περιοχή της Μεσσηνίας.
Η διαδρομή των 50 χιλιομέτρων της δοκιμαστικής οδήγησης δίνει στους επισκέπτες μια ενδεικτική εικόνα από τις μοναδικές ομορφιές της χώρας – από τους χαρακτηριστικούς ελαιώνες του Πύργου και της Χώρας, τη γραφικότητα των Γαργαλιάνων, μέχρι το μοναδικό γαλάζιο του Ιονίου Πελάγους από το λιμανάκι της Μαραθόπολης.
Μέχρι την ολοκλήρωση του “Passat Experience” στις 4 Δεκεμβρίου, αναμένεται να έχουν επισκεφτεί την Ελλάδα περισσότεροι από 20.000 προσκεκλημένοι της Volkswagen, στη μεγαλύτερη εκδήλωση που έχει πραγματοποιηθεί στην χώρα μας μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες «Αθήνα 2004».

protothema.gr
 για κοιταξτε και αυτό

Επικίνδυνο και «αδιάβατο» το επαρχιακό δίκτυο της Τριφυλίας…(φωτογραφίες)

12/11/2014   
Δρόμοι «ξηλωμένοι», οδόστρωμα «σπασμένο», λακκούβες παντού, κλαριά από δέντρα που «βγαίνουν» στη μέση, ακόμα και από άκρη σε άκρη του δρόμου, κατολισθήσεις και καθιζήσεις, σήμανση και φωτισμός που δεν υπάρχουν ούτε σε κομβικά σημεία, καθιστούν την κατάσταση του επαρχιακού δικτύου της Τριφυλίας άκρως επικίνδυνη!
Προβλήματα αρκετά σημαντικά, που χρονίζουν και κάνουν ακόμη πιο δύσκολη τη ζωή των κατοίκων και την καθημερινότητά τους, ενώ για τους επισκέπτες η διέλευση με τα οχήματα αποτελεί οδυνηρή εμπειρία.
Η τραγική κατάσταση που επαρχιακού δικτύου της Τριφυλίας αποτελεί μείζον ζήτημα, για το οποίο οφείλουν τάχιστα η Δημοτική Αρχή Τριφυλίας και η Περιφερειακή Αρχή Πελοποννήσου να δρομολογήσουν λύσεις.
Όχι μόνο δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό, αλλά είναι και ντροπιαστικό, εν έτει 2014, με τόσα και τόσα ευρωπαϊκά προγράμματα να έχουν «περάσει», τόσα και τόσα εκατομμύρια ευρώ να έχουν διατεθεί για ένα σωρό άλλα έργα, όλοι, πολιτικοί και αυτοδιοικητικοί, από όλα τα κόμματα, να μιλούν για ανάπτυξη και υποδομές, αλλά αυτές να αποτελούν ακόμη και σήμερα ζητούμενο και νούμερο ένα πρόβλημα για την Τριφυλία!
Είναι ντροπιαστικό για τις τοπικές Αρχές αλλά και την Ελληνική Πολιτεία, χωριά να μένουν, εν έτει 2014, αποκλεισμένα, χωρίς συγκοινωνιακή σύνδεση με το ΚΤΕΛ, επειδή οι δρόμοι είναι ακατάλληλοι, επικίνδυνοι και καθίστανται «αδιάβατοι» για λεωφορεία!
Οι δρόμοι της Τριφυλίας, στο επαρχιακό δίκτυο, σε πολλά σημεία θυμίζουν «βομβαρδισμένο τοπίο». Τα ατυχήματα αλλά και οι ζημιές που προκαλούνται σε οχήματα είναι αλλεπάλληλα, ενώ οι κίνδυνοι, ακόμη και για δυστυχήματα, είναι αυξημένοι.
Πλησιάζοντας ο χειμώνας, όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, τα προβλήματα οξύνονται.
Μπορεί κατά διαστήματα και ανά περιοχή να γίνονται κάποιες παρεμβάσεις, αυτές όμως, αφενός, πραγματοποιούνται, κυρίως, στο εθνικό οδικό δίκτυο και, αφετέρου, όπου γίνονται στο επαρχιακό δίκτυο δεν είναι «ικανές» να λύσουν τα προβλήματα. Στην πλειοψηφία τους, γίνονται αποσπασματικά, χωρίς τα απαιτούμενα και αναγκαία τεχνικά έργα υποδομών, παρά τις εκκλήσεις και διαμαρτυρίες προέδρων, εκπροσώπων και τοπικών συμβούλων Τοπικών Κοινοτήτων, κατοίκων και επαγγελματιών οδηγών ταξί και λεωφορείων, όπως και της διοίκησης του ΚΤΕΛ Μεσσηνίας.
Οι τοπικές Αρχές, χρόνια τώρα, το μόνο που κάνουν είναι να αποστέλλουν έγγραφα, είτε προς τη Νομαρχία τα προηγούμενα χρόνια είτε προς την Περιφέρεια τα τελευταία τέσσερα, αλλά και στα υπουργεία, ζητώντας την υλοποίηση έργων στο οδικό δίκτυο.
Η μεν Νομαρχία και Περιφέρεια υλοποιούν κάποια μικρά έργα, κάνουν κάποιες μικρές παρεμβάσεις, αλλά όμως όχι πραγματικά ουσιαστικές και όχι όπου και όπως θα έπρεπε, με τον ισχυρισμό πως δεν υπάρχουν επαρκείς χρηματοδοτήσεις.
Από την άλλη, η Πολιτεία, οι κυβερνήσεις, τα υπουργεία, «μελετούσαν» και «μελετούν» μεγάλους οδικούς άξονες, χωρίς να δείχνουν ιδιαίτερη – έστω την πρέπουσα – βαρύτητα στα έργα που αφορούν στο επαρχιακό δίκτυο.
Το μεγαλύτερο τμήμα του επαρχιακού οδικού δικτύου της Τριφυλίας θεωρείται πεπαλαιωμένο, ενώ σε υψηλά ποσοστά είναι κατεστραμμένο. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι το οδικό δίκτυο, σχεδόν στο σύνολό του, έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με προδιαγραφές οδοποιίας και τεχνικά χαρακτηριστικά παλαιότερων εποχών. Ευτυχώς, όπου δεν έχουν γίνει παρεμβάσεις με «σπασίματα» και «ξηλώματα» από Δήμους, τα προηγούμενα χρόνια, ή το Δήμο Τριφυλίας τα τελευταία, «κρατάει» κάπως, ενώ ακόμη και τα κονδύλια που δαπανώνται για τη συντήρησή του, δεν αρκούν για ολοκληρωμένες, σύγχρονες και ασφαλείς παρεμβάσεις.
Άγνωστο είναι εάν, μέχρι σήμερα, έχει γίνει μία εμπεριστατωμένη επιστημονική καταγραφή της κατάστασης του επαρχιακού οδικού δικτύου της Τριφυλίας, ώστε ο Δήμος ή η Περιφέρεια ή και από κοινού να πιέσουν και να διεκδικήσουν χρηματοδοτήσεις για ουσιαστικές παρεμβάσεις αποκατάστασης των σοβαρών προβλημάτων. Μα ούτε καν τα κλαριά από τα δέντρα κόβουν, για να μη «σπάνε» οχήματα και λεωφορεία, με κινδύνους ακόμη και για τη σωματική ακεραιότητα των ανθρώπων που περνούν από τέτοια σημεία.
Εξαιτίας των προβλημάτων του δρόμου, με καθιζήσεις του οδοστρώματος και κλαριά δέντρων, εδώ και μήνες έχει αποκοπεί η συγκοινωνιακή σύνδεση με το ΚΤΕΛ της Τοπικής Κοινότητας Πλάτης της Δ.Ε. Φιλιατρών, αφού τα λεωφορεία δεν μπορούν να περάσουν μετά το Περδικονέρι και αναγκαστικά το δρομολόγιο από Κυπαρισσία σταματά εκεί και δε συνεχίζει μέχρι την Πλάτη.
Μεταξύ Περδικονερίου και Πλάτης είχε «φύγει» ο δρόμος και έπειτα από διαμαρτυρίες, φωνές και αντάρες, έγινε παρέμβαση από την Περιφέρεια, ωστόσο ακόμη και σήμερα ασφαλτοτάπητας στο σημείο εκείνο δεν έχει πέσει και είναι με χώμα και γρανιά ολόκληρα!
Σε άλλα, δε, σημεία του δρόμου αυτού και κυρίως σε στροφές, σημειώνονται διαρκώς καθιζήσεις του οδοστρώματος, ενώ από Αρμενιούς μέχρι Περδικονέρι τα κλαριά δέντρων «βγαίνουν» στο δρόμο.
Επίσης, στο δρόμο Φιλιατρών – Πλάτης, εξαιτίας κατολισθήσεων τμήμα πέρυσι «έφυγε». Έγιναν έργα για τις κατολισθήσεις, αλλά ασφαλτοτάπητας δεν έπεσε και έργα για τη συγκράτηση του οδοστρώματος δεν έγιναν!
Όσο, δε, για το δρόμο Γαργαλιάνοι – Βάλτα, όλο εξαγγέλλεται, αλλά ακόμη δεν έχει γίνει. Τελευταία, πάντως, λέγεται ότι εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση. Τραγική είναι η κατάσταση και στον επαρχιακό δρόμο Κυπαρισσίας – Ραφτόπουλου. Όπως έχουμε τονίσει ήδη στο «Θ», είναι γεμάτος, σε όλο του σχεδόν το μήκος, με επικίνδυνες γούβες και ακόμη πιο επικίνδυνες νεροφαγιές, οι οποίες, μάλιστα, σε πολλά σημεία είναι δύσκολο ακόμη και να γίνουν αντιληπτές από τους οδηγούς, λόγω του ανάγλυφου του οδοστρώματος.
Η, δε, αποφυγή πρόκλησης ζημιάς στο όχημα, ατυχήματος ή και δυστυχήματος ακόμη, θέλει πολύ μεγάλη προσοχή. Τέτοιες «παγίδες» υπάρχουν σε διάφορα σημεία του οδοστρώματος της επαρχιακής οδού Κυπαρισσίας - Ραφτόπουλου, με τις πλέον χαρακτηριστικές και εξόχως επικίνδυνες νεροφαγιές να είναι στο τμήμα από Κυπαρισσία έως τη Μουριατάδα και ιδίως στους Μύλους Κυπαρισσίας.
Ο δρόμος, από τις νεροφαγιές, μικραίνει απότομα και δε χωράει καλά καλά να περάσει ένα όχημα με ευκολία. Καταλαβαίνει κανείς την ταλαιπωρία των οδηγών και την ακόμη μεγαλύτερη ταλαιπωρία και τους κινδύνους για τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ.
Σοβαρά προβλήματα υπάρχουν και στον επαρχιακό δρόμο για τα Πλατάνια. Εκεί, ως γνωστόν, η Νέδα αποτελεί πόλο έλξης και ιδίως από την άνοιξη μέχρι και τα τέλη Σεπτεμβρίου καθημερινά επισκέπτονται την περιοχή εκατοντάδες άνθρωποι, απ’ όλη τη χώρα και το εξωτερικό, με αυτοκίνητα και λεωφορεία. Κάτοικοι της Τριφυλίας, τοπικοί σύλλογοι και φορείς, διαρκώς κάνουν παρεμβάσεις στο Δήμο και την Περιφέρεια για το επαρχιακό δίκτυο. Ωστόσο, παρά τις επισημάνσεις και οχλήσεις προς τους αρμοδίους, παρεμβάσεις ουσιαστικές, με εκτέλεση έργων αποκατάστασης των ζημιών και φθορών στα σημεία που υπάρχουν και άρσης της επικινδυνότητας, δεν έχουν γίνει. Όπως, μάλιστα, λένε, παρά τις ενημερώσεις και τις διαμαρτυρίες τους, από το Δήμο δεν έχουν βρει ανταπόκριση, ενώ από την Περιφέρεια, όπως λένε, ακούν συνέχεια για βελτιώσεις του επαρχιακού δρόμου, για συντηρήσεις και έργα, αλλά τίποτα ουσιαστικό δεν έχει γίνει.
Αναρωτιούνται, δε, εάν, τελικά, θα πρέπει οι ίδιοι να αρχίσουν να καταθέτουν αναφορές σε εισαγγελείς, υπουργεία, συνήγορο του πολίτη και επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης για τα σοβαρά προβλήματα και τους κινδύνους που καθημερινά αντιμετωπίζουν για να πάνε στα σπίτια τους και τις δουλειές τους, καθώς θεωρούν απαράδεκτο εν έτει 2014 το επαρχιακό οδικό δίκτυο να είναι σε κακό χάλι, επικίνδυνο και «αδιάβατο».

του Ηλία Γιαννόπουλου 
  http://www.tharrosnews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου