Website counter free counters

Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2015

τι να πιστέψουμε ?

Π. Τατούλης "Η Πελοπόννησος εδραιώνεται στις διεθνείς αγορές" (video)       
       

Π. Τατούλης "Η Πελοπόννησος εδραιώνεται στις διεθνείς αγορές" (video)
05 Μαρ
2015
"Η Πελοπόννησος και το τουριστικό της προϊόν έχει δημιουργήσει μια ελκυστικότητα στη διεθνή αγορά, ιδιαίτερα δε στη Γερμανική τουριστική αγορά" τόνισε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης από το Βερολίνο και τη διεθνή Έκθεση Τουρισμού ΙΤΒ και χαρακτήρισε τα μηνύματα εξαιρετικά αισιόδοξα από την παρουσία της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Τατούλης εκπροσώπησε την Πελοπόννησο και την Ελλάδα στα εγκαίνια της έκθεσης, τα οποία τέλεσε ο Υπουργός Εξωτερικών της Γερμανίας κ. Σταϊνμάγιερ την Τρίτη 3 Μαρτίου, και πραγματοποίησε επαφές με τον Υφυπουργό Διεθνών Συνεργασιών της Γερμανίας κ. Γιόαχιμ Φούχτελ, καθώς και με φορείς τουρισμού της Γερμανίας. Η αποστολή της Πελοποννήσου αποτέλεσε και την επίσημη Ελληνική παρουσία στα εγκαίνια της έκθεσης.
"Με δουλειά πολύ και εξαιρετικό σχέδιο προσπαθούμε να πουλήσουμε το προϊόν μας και αυτό το επιτυγχάνουμε συνεχώς" δήλωσε ακόμη ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου και σημείωσε ότι "ιδιαίτερα η φετινή παρουσία μας στην Παγκόσμια Έκθεση ΙΤΒ στο Βερολίνο είναι εξαιρετικά σημαντική".
Ο κ. Τατούλης σημείωσε ακόμη "ότι κατά την τελετή των εγκαινίων, ο Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού της Γερμανίας ήταν εξαιρετικά θετικός για τη χώρα μας και, αφού μίλησε με τα καλύτερα λόγια, τόνισε ότι όλες οι πλευρές θα πρέπει να συμφωνήσουν και να συνεννοηθούν, γιατί η Ελλάδα θα πρέπει να είναι μέσα στο ευρώ, είναι στο σκληρό πυρήνα της Ευρώπης. Αυτό ιδιαίτερα μας χαροποίησε και είχε μεγάλη ανταπόκριση σε όλους τους επαγγελματίες του τουρισμού".
"Το κλίμα είναι πάρα πολύ θετικό για τη χώρα. Η τεχνητή αντιπαράθεση που προσπαθεί να δημιουργήσει η κεντρική πολιτική σκηνή, ασφαλώς και δεν ισχύει. Εκτιμώ ότι φέτος θα πάμε ακόμα καλύτερα με την τουριστική αγορά της Γερμανίας, επικρατεί αισιοδοξία και αυτά που λέγονται πολλές φορές είναι υπερβολές και δεν ισχύουν" τόνισε ακόμη ο κ Τατούλης.
Σχετικά με το σχεδιασμό της Πελοποννήσου, ο Περιφερειάρχης τόνισε ότι "συνεχίζουμε στον ίδιο δρόμο που χαράξαμε με ακόμα μεγαλύτερα βήματα. Το πρώτο 15νθήμερο του Οκτωβρίου θα έχουμε το μεγάλο γεγονός της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς, το συνέδριο της ΑΒΤΑ στην Πελοπόννησο. Είναι αναμφίβολα παγκόσμιο γεγονός και αποδεικνύει ότι η παγκόσμια τουριστική αγορά εμπιστεύεται πλέον το τουριστικό προϊόν της Πελοποννήσου. Πριν λίγο συνομιλήσαμε με την κα Υπουργό Τουρισμού και καταλήξαμε στον τρόπο οργάνωσης του συνεδρίου και νομίζω ότι αυτό θα μας δώσει ακόμα μεγαλύτερη ώθηση".
"Απ' την άλλη πλευρά οργανώνουμε στις αγορές που έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για εμάς πολύ σημαντικά γεγονότα προκειμένου να μεγαλώνουμε συνεχώς και να κερδίζουμε μεγαλύτερα ποσοστά από τις αγορές. Συμμετέχουμε επίσης στην έκθεση στη Μόσχα και έχουμε δρομολογήσει σε δύσκολους καιρούς σημαντικές επαφές που θα προσφέρουν άμεσο αποτέλεσμα στην αγορά της Πελοποννήσου" πρόσθεσε ο Περιφερειάρχης.
Ο κ. Τατούλης δήλωσε τέλος ότι "αυτά που δημιουργούμε ως πολιτικά γεγονότα δεν έχουν καμία σημασία στη διεθνή κοινότητα. Σημασία έχει να κατακτάς καινούργιους χώρους, να δημιουργείς καινούργιες προϋποθέσεις και άνω σε αυτά να θεμελιώνεις τη συνέπειά σου και την αξιοπιστία σου. Αυτό είναι το μήνυμα της Πελοποννήσου.


Πολυμέσα

                  Παρά την ραγδαία άνοδο της Μεσσηνίας: "Πάτωσε" ο τουρισμός στη… Μυθική Πελοπόννησο
 Γράφτηκε από την 
  • ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Παρά την ραγδαία άνοδο της Μεσσηνίας: "Πάτωσε" ο τουρισμός στη… Μυθική Πελοπόννησο
 
Τα ταξίδια του Τατούλη και του… τουριστικού του επιτελείου στις ανά την Ευρώπη εκθέσεις εξελίχθηκαν σε φιάσκο καθώς δεν έπεισαν κανένα να έλθει στην… Μυθική Πελοπόννησο. Αν δεν υπήρχε η συνεχής άνοδος της Μεσσηνίας, τότε το αποτέλεσμα θα έφθανε τα όρια του εξευτελισμού, καθώς η πληρότητα των ξενοδοχείων το 2013 έφθασε στο 25,3% και μας κατατάσσει στην τρίτη από το τέλος θέση των περιφερειών.
Οι θριαμβολογίες λοιπόν της Περιφέρειας καταρρίπτονται από τα στοιχεία της Διεύθυνσης Οικονομικών Μελετών της ICAP Group.

Συγκεκριμένα, τα στοιχεία που προκύπτουν από την πρόσφατη κλαδική μελέτη της Διεύθυνσης Οικονομικών Μελετών της ICAP Group εμφανίζουν τη μέση πληρότητα των τουριστικών καταλυμάτων στην Πελοπόννησο να είναι εξαιρετικά χαμηλή (30,2% το 2011, 23,2% το 2012 και 25,3% το 2013). Η πληρότητα προφανώς θα ήταν ακόμα χαμηλότερη αν την τελευταία τριετία δεν είχε αυξηθεί ο τουρισμός στη Μεσσηνία.
Είναι χαρακτηριστικό ότι τα εν λόγω ποσοστά είναι χαμηλότερα και από εκείνα της Περιφέρειας Ηπείρου, που θεωρείται επίσης υποβαθμισμένη τουριστικά. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Κρήτη η πληρότητα ξεπερνάει το 60%, στο Ιόνιο αγγίζει το 57% και στο Νότιο Αιγαίο το 53,8%.
Το πιο πάνω γεγονός, όπως είναι ευνόητο, κάθε άλλο παρά ως επιτυχία της τουριστικής πολιτικής της Περιφέρειας μπορεί να θεωρηθεί, καθώς έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις ανακοινώσεις που συχνά - πυκνά εκδίδει η Περιφέρεια, αφ’ ενός για τα αποτελέσματα των τακτικών… εκδρομών στελεχών της σε διάφορες τουριστικές εκθέσεις στο εξωτερικό και αφ’ ετέρου για τις επαφές που ισχυρίζεται ότι διατηρεί με ιδιωτικές αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους.
 
ΑΝΑΛΥΣΗ

Οπως αναφέρεται, εξ άλλου, σε σχετικό ρεπορτάζ στην ιστοσελίδα tovima.gr, «στη χρηματοοικονομική ανάλυση των ισολογισμών των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, σε δείγμα 803 ισολογισμών εταιρειών που εκμεταλλεύονται ξενοδοχεία πέντε, τεσσάρων και τριών αστέρων στην επικράτεια, την πενταετία 2009-2013, το υψηλότερο περιθώριο μεικτού κέρδους (μέσος όρος πενταετίας) εμφανίζουν τα ξενοδοχεία τεσσάρων αστέρων (26,66%) και το μικρότερο τα ξενοδοχεία πέντε αστέρων (14,72%).
Αν ληφθούν υπόψη η περιοχή και η κατηγορία του ξενοδοχείου, τον υψηλότερο μέσο δείκτη πενταετίας παρουσιάζουν τα ξενοδοχεία τεσσάρων αστέρων του Αιγαίου (60,96%), ενώ αρνητική τιμή έχει ο δείκτης για τα ξενοδοχεία πέντε αστέρων στην Κεντρική Ελλάδα - Θεσσαλία (-10,42%).
Σε ό,τι αφορά το περιθώριο καθαρού κέρδους EBITDA, τα ξενοδοχεία τριών αστέρων εμφανίζουν τον υψηλότερο μέσο δείκτη πενταετίας (21,76%). Με κριτήριο τη γεωγραφική περιοχή και την κατηγορία, την υψηλότερη μέση τιμή παρουσιάζουν τα ξενοδοχεία πέντε αστέρων στην Κεντρική Ελλάδα - Θεσσαλία (39,02%) και τη χαμηλότερη τα ξενοδοχεία τεσσάρων αστέρων της Πελοποννήσου (0,92%).
Ωστόσο, όλες οι κατηγορίες ξενοδοχείων παρουσιάζουν μέσο ετήσιο δείκτη αποδοτικότητας ιδίων κεφαλαίων αρνητικό, αναφέρει η κυρία Παντελαίου. Τα ξενοδοχεία πέντε αστέρων εμφανίζουν τον δυσμενέστερο μέσο δείκτη πενταετίας (-7,7%). Μεταξύ των ξενοδοχείων πέντε αστέρων, θετικός είναι ο μέσος δείκτης πενταετίας μόνο για τα ξενοδοχεία στο Αιγαίο (18,18%), ενώ μεταξύ των ξενοδοχείων τεσσάρων αστέρων, μόνο τα ξενοδοχεία των Κυκλάδων παρουσιάζουν θετικό μέσο δείκτη πενταετίας (1,04%). Μεταξύ των ξενοδοχείων τριών αστέρων, τα ξενοδοχεία της Αττικής και των Κυκλάδων εμφανίζουν θετικό δείκτη μέσης αποδοτικότητας ιδίων κεφαλαίων (0,32% και 0,82%).
Τον υψηλότερο μέσο δείκτη γενικής ρευστότητας πενταετίας γενικά (ανεξαρτήτως περιοχής) παρουσιάζουν τα ξενοδοχεία τριών αστέρων (4,04) και τον χαμηλότερο τα ξενοδοχεία των πέντε αστέρων (1,93). Μεταξύ των ξενοδοχείων πέντε αστέρων, οι μονάδες της Πελοποννήσου παρουσιάζουν τον υψηλότερο μέσο δείκτη (3,05), μεταξύ των μονάδων τεσσάρων αστέρων, τον υψηλότερο μέσο δείκτη πενταετίας εμφανίζουν αυτές του Αιγαίου (4,46), ενώ μεταξύ των μονάδων τριών αστέρων επίσης αυτές των Κυκλάδων (5,36)». Διαβάστε το άρθρο στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ http://www.eleftheriaonline.gr/oikonomia/tourismos/item/57737-tourismos-sti-mythiki-peloponniso
                                                                                                                                                                                                                                                                               

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου