Website counter free counters

Πέμπτη, 6 Αυγούστου 2015

τα 35 δισ. ευρώ, είναι πολύτιμα, για να προωθηθούν και κάποια έργα στο νομό μας και παρατήρησε: «Τα χρήματα αυτά, όμως, προορίζονται μόνο για οικονομική υποστήριξη συμπράξεων, μόνο για έργα ΣΔΙΤ,για την πιθανή επιβολή διοδίων στο Καλαμάτα - Ριζόμυλος, δεν το απέκλεισε,ενώ εναλλακτικά έκανε λόγο για τη δυνατότητα να ανατεθεί η κατασκευή του σε κάποιον παραχωρησιούχο και να χρηματοδοτείται από διόδια άλλου άξονα.

«Μόνο με ΣΔΙΤ ο δρόμος Καλαμάτα - Ριζόμυλος» εκτιμάει ο Νίκας
 Γράφτηκε από τον 
  • ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

«Μόνο με ΣΔΙΤ ο δρόμος Καλαμάτα - Ριζόμυλος» εκτιμάει ο Νίκας
 
Μόνο με ΣΔΙΤ και μέσα από το πακέτο Γιούνκερ των 35 δισ. ευρώ προς τη χώρα μας μπορούν να υλοποιηθούν τα έργα των οδικών αξόνων της Μεσσηνίας, με προτεραιότητα στο Καλαμάτα - Ριζόμυλος, υποστήριξε χθες ο δήμαρχος Καλαμάτας Παναγιώτης Νίκας.
Με αφορμή την προχθεσινή του συνάντηση με τον γ.γ. Υποδομών Γιώργο Δέδε και τη συμφωνία για σύσκεψη στο υπουργείο με τον αναπληρωτή υπουργό Χρήστο Σπίρτζη μετά το Δεκαπενταύγουστο, για τους δρόμους του νομού, ο κ. Νίκας εξέφρασε την πεποίθησή του ότι «πρέπει να γίνει αξιοποίηση των ευρωπαϊκών χρημάτων στον υπερθετικό βαθμό, διότι δεν υπάρχουν χρήματα κρατικά για να γίνουν έργα, ιδιαίτερα οδικά».
Ανέφερε πως τα χρήματα του λεγόμενου πακέτου Γιούνκερ, τα 35 δισ. ευρώ, είναι πολύτιμα, για να προωθηθούν και κάποια έργα στο νομό μας και παρατήρησε: «Τα χρήματα αυτά, όμως, προορίζονται μόνο για οικονομική υποστήριξη συμπράξεων, μόνο για έργα ΣΔΙΤ. Επομένως, και αυτή είναι η θέση της Δημοτικής Αρχής, δε γίνεται παρά οι μεγάλοι οδικοί άξονες εντός του νομού, Καλαμάτα - Ριζόμυλος ας πούμε, που προβλέπεται να κοστίσει πάνω από 80 εκ. ευρώ, να υποστηριχθούν με κανέναν άλλο τρόπο οικονομικά, παρά μόνο μέσα από τη διαδικασία των ΣΔΙΤ. Ιδιαίτερα για το έργο Καλαμάτα - Ριζόμυλος, το οποίο είναι ώριμο μελετητικά 100%. Σε λίγο θα είναι και ο δρόμος μέχρι Πύλο και Μεθώνη. Πρέπει να χρηματοδοτηθεί από τέτοιο πρόγραμμα και μπορεί να χρηματοδοτηθεί, ως επέκταση του μεγάλου διευρωπαϊκού άξονα, ο οποίος φθάνει μέχρι την Καλαμάτα».
Επεσήμανε ότι «είναι κρίμα ο κόσμος να χρειάζεται ίδιο χρόνο για Κορώνη, όσο με αυτόν που χρειάζεται μέχρι Κόρινθο». Κι εκτίμησε πως «εμείς πρέπει να έχουμε κοινή θέση, να μη λέει ο καθένας το δικό του, μόνο ΣΔΙΤ».
Σε ερώτηση για την πιθανή επιβολή διοδίων στο Καλαμάτα - Ριζόμυλος, δεν το απέκλεισε και φάνηκε να το αποδέχεται, ενώ εναλλακτικά έκανε λόγο για τη δυνατότητα να ανατεθεί η κατασκευή του σε κάποιον παραχωρησιούχο και να χρηματοδοτείται από διόδια άλλου άξονα.
Σε ερώτησή μας αν πρέπει να υπάρξει συμφωνία και μεσσηνιακό μέτωπο για τα έργα των δρόμων που θα προταχθούν, είπε ότι θα το προσπαθήσει, ενώ για το δρόμο Καλό Νερό - Τσακώνα απάντησε πως είναι τμήμα του διευρωπαϊκού δικτύου και ως τέτοιο είναι απόφαση της Ευρωπαϊκής Ενωσης να γίνει.
Γ.Σ. Διαβάστε το άρθρο στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ http://www.eleftheriaonline.gr/oikonomia/ypodomes/item/73012-sdit-dromos-kalamata-rizomylos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου