Website counter free counters

Πέμπτη, 7 Ιουλίου 2016

ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΑΞΟΝΑΣ Ή ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΝΤΟΣ;

“Μάλωσαν” πάλι στη Μεσσήνη για το δρόμο Καλαμάτας - Ριζόμυλου


“Μάλωσαν” πάλι στη Μεσσήνη για το δρόμο Καλαμάτας - Ριζόμυλου
07 Ιουλ2016
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΑΞΟΝΑΣ Ή ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΝΤΟΣ;
Νέος γύρος αντιπαράθεσης το βράδυ της Τετάρτης στο Δημοτικό Συμβούλιο Μεσσήνης, για το δρόμο Καλαμάτας - Ριζόμυλου, με τη μειοψηφία να κατηγορεί τη δημοτική αρχή ότι δεν ξεκαθαρίζει τη θέση της, υπονομεύοντας την προοπτική κατασκευής νέου άξονα κοντά στην παραλία. Ο δήμαρχος Μεσσήνης, Γιώργος Τσώνης, μιλώντας σε υψηλούς τόνους, κατηγόρησε την προηγούμενη δημοτική αρχή ότι δεν έβαλε όρους, που να υπηρετούν τα συμφέροντα του Δήμου, όσον αφορά τη μελέτη για το νέο άξονα και υπογράμμισε ότι ο ίδιος θα είναι αμετακίνητος στους δικούς του όρους, ακόμη και αν αυτό επιφέρει μεγάλο πολιτικό κόστος και του στερήσει την επανεκλογή του. Ξεκαθάρισε επίσης ότι είναι απαραίτητος ο νέος άξονας, προσθέτοντας ωστόσο ότι η βελτίωση του υπάρχοντος είναι ακόμη πιο απαραίτητη και υποστηρίζοντας ότι προς αυτή την κατεύθυνση δεν έκανε τίποτα η προηγούμενη δημοτική αρχή…
Το θέμα άνοιξε ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας και πρώην δήμαρχος, Στάθης Αναστασόπουλος, σχολιάζοντας ότι η στάση του δημάρχου, Γιώργου Τσώνη, δεν είναι ξεκάθαρη, δεν λέει ευθέως αν τάσσεται υπέρ της βελτίωσης του υπάρχοντος δρόμου ή εάν τάσσεται υπέρ της κατασκευής του καινούργιου άξονα.
Ο επικεφαλής της πρώτης ελάσσονος μειοψηφίας, Δημήτρης Σαμπαζιώτης, ζήτησε από την πλευρά του να συζητηθεί το θέμα σε επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου και να ληφθεί συγκεκριμένη απόφαση υπέρ του ενός ή του άλλου δρόμου με σαφείς όρους και προϋποθέσεις. Επισήμανε ακόμη ότι ο Δήμος πρέπει να έχει συνέχεια και η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου της προηγούμενης τετραετίας, υπέρ της μελέτης για το νέο άξονα, πρέπει να γίνεται σεβαστή.Η απάντηση του δημάρχου, Γιώργου Τσώνη, ήταν ότι «σε καμία περίπτωση δεν απορρίπτω» την κατασκευή καινούργιου άξονα, προσθέτοντας ότι θα ήταν κουτός αν έκανε κάτι τέτοιο γιατί πρόκειται για απαραίτητο έργο, ωστόσο στη συνέχεια σημείωσε ότι ακόμη πιο απαραίτητο είναι να βελτιωθεί ο υπάρχον. Επιπλέον μίλησε για το κόστος κατασκευής του καινούργιου άξονα, το οποίο το προσδιόρισε στα 175.000.000 ευρώ, ενώ, αντίθετα, για τη βελτίωση του υπάρχοντος δρόμου άφησε να εννοηθεί ότι το κόστος θα είναι λογικό, δεδομένου ότι, όπως τόνισε, υπάρχουν από πολλά χρόνια απαλλοτριωμένες ζώνες σε τμήματα δεξιά και αριστερά της οδού. Ο Γιώργος Τσώνης υπενθύμισε ακόμη ότι ο ίδιος την προηγούμενη τετραετία είχε καταψηφίσει τη μελέτη για το νέο άξονα, για την οποία μάλιστα σχολίασε ότι ακόμη δεν έχει εγκριθεί από το υπουργείο Υποδομών και αναρωτήθηκε εάν αυτό σημαίνει κάτι. Τέλος, επανέλαβε ότι ο Δήμος Μεσσήνης θα έχει τον πρώτο λόγο για αυτό το έργο επιμένοντας ότι ο αδιαπραγμάτευτος όρος που βάζει είναι η κατασκευή τριών κάθετων αξόνων προς τη θάλασσα στη Μεσσήνη, στην Ανάληψη και τη Βελίκα.
Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, Νίκος Ξαρχάκος, σημείωσε από την πλευρά του ότι μόλις ο Μορέας πάρει την εντολή από το υπουργείο Υποδομών για την εκπόνηση της μελέτης βελτίωσης του υπάρχοντος δρόμου και ειδοποιήσει σχετικά το Δήμο, τότε θα κληθεί το Δημοτικό Συμβούλιο να αποφασίσει για την επιβολή όρων από την πλευρά του Δήμου, με συγκεκριμένη εισήγηση από τη δημοτική αρχή.
Στ.Μ.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου